Máte kaviareň, reštauráciu, alebo obchodík, kde by ste radi pridali naše produkty? Tak poďme na to.
Partnerský predaj:
Nechceme byť bežný veľkoobchod. Naši odberatelia sú aj našimi partnermi, s ktorými chceme mať aktívny vzťah. Nechceme len posúvať krabice, ale počúvať na čo zákazníci reagujú, počúvať partnerov čo im chýba a dokázať spolu nastaviť spoluprácu ku spokojnosti obidvoch strán. Podporujeme predaj u našich partnerov akciami, vzorkami, prípadne marketingom na sociálnych sieťach.
Keď je spokojný koncový zákazník, darí sa aj našim parterom, darí sa aj nám.
Náš koncept pre Gastro:
Robme veci inak, robme ich lepšie. Doba predávania čaju vo vrecúšku, ktorý Vám len zafarbí vodu, už pomaly odchádza do histórie. Zákazník chce mať na výber. Chce mať príjemný pocit z miesta, kam prišiel na kávu alebo čaj. Tak, ako doba predávania zalievanej kávy “Turka” je už dávno preč, čajové nové trendy prenikajú na trh veľmi pomaly. Náš koncept spočíva v tom, aby zákazník dostal na výber. Aby si nevyberal len podľa názvu, alebo farby obalu. Chceme, aby zákazník videl a cítil čaj, ktorý si objednáva. Pri výbere zapojil všetky vnemy a zažil malý objednávací rituál, ktorý ho pripraví na zážitok so samotným čajom.
Správanie sa zákazníkov:
Najnovším trendom je, že zákazník si chce obľúbený čaj, alebo kávu nielen vychutnať, ale aj zakúpiť. Doprajte mu možnosť si zakúpiť výrobky, ktoré máte v ponuke. Vám to prinesie zvýšenie tržieb a zákazník ocení, že nemusí pracne zhánať kávu, alebo čaj, ktoré mu u Vás chutili.
Odporúčanie pre kaviarne a reštaurácie:
Objednávanie:
Nedávajte zákazníkom mačku(čaj) vo vreci. Doprajte mu výber. A čaj sa nevyberá čítaním, ale vnemom. Zákazník chce vidieť a privoňať si k čaju, ktorý mu naservírujete. Je to taký malý rituál a pre Vášho zákazníka zážitok, ktorým sa odlíšite od konkurencie. Tip od nás: Keď má zákazník záujem o čaj, obsluha mu prinesie kazetu s čajmi/dózičky/vzorky/. V kazete sú uložené čaje v priehľadných dózičkách, ktoré je možné otvoriť a k jednotlivým čajom si privoňať. V ponuke máme rôzne farby drevených boxov, prípadne modernejšiu verziu na stojane.
Spôsob balenia:
Pre HORECA segment sme pripravili veľké refill balenia v papierových sáčkoch s uzavierateľným ZIPom. Odporúčame si sáčky presypať do kovových uzavierateľných nádob kvôli ochrane pred svetlom, vlhkosťou a ľahšou manipuláciou. Rôzne veľkosti balení podľa potrieb partnera.
Spôsob prípravy:
Pohár, hrnček alebo šálku, ktorú si zvolíte, je na Vás. Čaj by mal zákazník dostať buď v nerezovom sitku, alebo nálevovom vrecku. Odporúčame nerezové sitko, ale ak ide o prevádzku s väčšou rotáciou zákazníkov, pripadne chce mať “take away” verziu, kde je možné dodať naplniteľné lúhovacie vrecko.
Obsluha naberá čaj našou lyžičkou, ktorej objem je presne na jednu dávku čaju, čím odpadá nutnosť čaj vážiť. K čaju odporúčame doplnky ako presýpacie hodiny, cukrové miešatko, med
Ako byť našim partnerom:
Pre bližšie informácie o partnerských cenách, podmienkach a akýchkoľvek iných otázkach nás neváhajte kontaktovať.